هادی افشار عنوان کرد؛نقش جریان سازی رسانه ای سوگواره پایتخت موکب ها در اجتماع عظیم اربعین/ نصب اثرم در مسیر پیاده روی اربعین هدیه امام حسین علیه السلام به من است!

هادی افشار عکاس و برگزیده بخش عکس اولین سوگواره پایتخت موکب ها گفت: وقتی خبر نصب اثرم را در مسیر پیاده روی اربعین در مرز چذابه شنیدم شگفت زده شدم؛ باورم نمی شد که این توفیق نصیبم شده باشد و معتقدم این هدیه از جانب امام حسین علیه السلام به من داده شده تا سهم خیلی کوچکی در این حرکت عظیم و آسمانی داشته باشم.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین علیه السلام هویت ماست و دلدادگی به سیدالشهدا در خون ما ریشه دارد، اضافه کرد: توفیق خدمت به امام‌حسین علیه السلام در قالب عکاسی با تمام مشقت ها و سختی هایی که دارد برای من بسیار شیرین است و هرسال اگر خدا توفیق حضور در این راهپیمایی عظیم را به من عنایت فرماید دوربینم را بر دوش می گیرم و از صحنه های ناب این حماسه بزرگ عکاسی می کنم.

این هنرمند همچنین با اشاره به نقش جریان سازی رسانه ای سوگواره پایتخت موکب ها در اجتماع عظیم اربعین گفت: برگزاری سوگواره پایتخت موکب ها نقش تأثیر گذاری در جریان سازی اجتماع عظیم اربعین داشته و مردم را با این رستاخیز فرهنگی آشناتر می کند.