تقدیر از ویژه برنامه پایتخت موکب‌ها از سوی رئیس سازمان صدا و سیما/ درخشش دبیر مستند سوگواره پایتخت موکب‌ها بر روی صحنه

به گزارش روابط عمومی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها، چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی امروز با حضور پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
در این آیین از برگزیدگان برنامه های ویژه اربعین تجلیل شد و نام امید مدحج که دبیری بخش نماهنگ و مستند دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها را بر عهده دارد نیز به پاس تلاش وی برای ساخت ده نماهنگ با عنوان خوزستان پایتخت موکب ها در میان تقدیر شدگان بود .
لازم به ذکر است که مدحج در این مجموعه نماهنگ به رسوم عزاداری و مشایه های ایام اربعین مردم خوزستان پرداخته بود که از میان آن‌ها می توان به نماهنگ خدام اطفال الحسین ، مشایه اهالی رامشیر ، مشایه اهالی عین دو و کلیپ آن سوی شط و… اشاره کرد.
گفتنی است که ویژه برنامه پایتخت موکب‌ها و نماهنگ های ساخته شده توسط امید مدحج با همکاری شبکه خوزستان تولید و پخش شده است.
در متن تقدیر نامه امید مدحج که به امضای رئیس سازمان صدا و سیما رسیده؛ آمده است:
خادم الحسین (ع) ارجمند جناب آقای امید مدحج خوشا به حالتان که پا به پای میلیون ها مسافر اربعین گام برداشته و انعکاس دهنده حالات و روحیات زائران عزیز و نظر کرده امام حسین (ع) شده اید.
بی شک تلاش مجاهدانه شما در نمایش هر چه دقیق تر ابعاد مراسم اربعین حسینی نزد حضرت دوست مأجور است.
آنچه هنرمندانه تولید کرده اید به واسطه نگاه رو به جلو، توانست مورد استقبال خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.
استقبال چشمگیر مخاطبان گواه موفقیت شما و همکاران تان در جلب نظر مردم است.
این برنامه توانست با بهره گیری از پیشینه تحقیقی، عوامل برنامه ساز با استعداد و اجرای هنرمندانه در جمع برنامه های تاثیرگذار اربعین قرار بگیرد.
بی شک این اتفاق مبارک، مرهون مجاهدت های زلالتان در حوزه رسانه است. از اینکه هنرمندی متعهد، مخلص، مؤمن و انقلابی چون شما را در جمع همکاران رسانه ملی داریم به خود می بالیم.
از تلاش بی دریغ شما در عرصه تولید این برنامه تشکر می کنم و توفیقات روز افزون شما را در سایه ساز نخل ولایت از خداوند منان خواستاریم.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما