جزئیات برگزاری کارگاه انتقال تجربه ویدیو گرافی از بازدیدهای مسئولان و جلب رضایت هنرجویان

به گزارش روابط عمومی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها، کارگاه انتقال تجربه ویدیو گرافی و آشنایی با تجهیزات تصویر برداری با حضور امید مدحج در‌ ساختمان نهضت رسانه سازمان تبلیغات استان خوزستان برگزار شد.

مدحج به عنوان مدرس دوره در این کارگاه تجربیات چندین ساله فعالیت تصویربرداری خود را در اختیار هنرجویان قرار داد.

کارگاه انتقال تجربه ویدیو گرافی برای نخستین‌بار از سوی هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در اهواز برگزار شد که مورد استقبال و توجه جمع کثیری از هنر دوستان قرار گرفت.

شرکت کنندگان این دوره را عمدتاً افرادی تشکیل می دادند که در زمینه تولید و تدوین فعالیت می کردند.

نکته حائز اهمیت درخصوص این کارگاه، قرار گرفتن هنرجویان در محیط عملی بود تا آموزش های فراگرفته را با تجهیزات کامل صحنه «نور، صدا، دوربین و…» به کار ببندند.

کارگاه انتقال تجربه تصویر برداری ۸ ساعت به طول انجامید که نحوه برگزاری ‌و دانش تخصصی امیدمدحج منجر به جلب رضایت کامل هنرجویان و درخواست استمرار این دوره در روزهای آتی شد.

حضور و‌ گفت و گوی مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هنرجویان و‌ عوامل اجرایی کارگاه نیز از جمله نکات مثبت و قابل توجه این دوره بود.

در‌ ادامه محمد شهباز گهروئی، مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان ضمن بازدید از کارگاه در جریان نحوه آموزش ها و آخرین وضعیت سوگواره ملی پایتخت موکب ها در استان قرار گرفت و ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته، قول همکاری در استمرار این کارگاه ها در سطح استان را دادند.

مسئولان بازدید کننده به اثرگذاری این کارگاه ها در‌ رشد و پرورش هنرمندان انقلابی اشاره داشتند.

در‌ پایان این دوره هنرآموزان با قاعده های نور‌شناسی، تصویربرداری مستند و‌ سبک‌های مصاحبه آشنا شدند و این آموزش ها را در محیط عملی اجرا کردند.