تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها

مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت وگو با مرکز رسانه دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها اظهار داشت: این سوگواره برای دومین سال متوالی با انرژی مضاعف و برنامه جامع تر از گذشته در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر ضرورت استمرار سوگواره پایتخت موکب ها در سال های آتی عنوان داشت: این برنامه کاملا مردمی است و به همت هیئت اجرایی آن امسال به صورت خودجوش و دغدغه مندانه دنبال می شود.

وی با اشاره به وظایف دستگاه های اجرایی در راستای کمک به اجرای پرشورتر این سوگواره در استان بیان داشت: دستگاه های اجرایی مختلف در قالب وظایف تعیین شده به اجرای هر چه بهتر این سوگواره در استان کمک می کنند اما اصل ماجرا حضور هنرمندان، علاقه مندان و فعالان فرهنگی متدین و دغدغه مند در این سوگواره است که روز به روز هم بر شکوفایی آن می افزایند.

منادی برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی هیئت اجرایی این سوگواره در سراسر استان را ایده ای خلاقانه دانست و افزود: برنامه های جانبی سوگواره به ویژه مباحث آموزشی از قبیل کارگاه ها به صورت خلاقانه و با روش های صحیح، جدید و ابتکاری در شهرستان های مختلف دنبال می شود که از مهمترین فواید آن می توان به شناسایی و تقویت افراد مستعد اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آموزش، تقویت و توانمندسازی هنرمندان را از الویت های مهم این اداره کل دانست و ادامه داد: از هر جریان فرهنگی یا رویدادی که این اداره کل را در امر آموزش، تقویت و توانمندسازی هنرمندان یاری کند؛ حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از دغدغه مندی، فعالیت مستمر هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در خوزستان گفت: امسال گروه فعال و دغدغه مندی مسؤلیت اجرای این سوگواره را برعهده گرفتند و این اداره کل نیز با تمام توان در کنارشان خواهد ایستاد؛ امیدواریم که با فکر و اجرای مردمی در کنار هم افزایی دستگاه های اجرایی برنامه خوبی را که صرفا محدود به رویداد نباشد در کل استان رقم بزنیم.